Utkast: Aug. 12, 2010

Varje gång jag blir ledsen så tänker min hjärna automatiskt på ett minne som är extra glatt och starkt, eller en tid man var som lyckligast.
Just nu är jag ledsen!
.
Det är tack vare att stena fastigheter anställde sådana ruttna tepetserare. Dem har lagt tapet på tapet, fått in en massa luftbublor under tapetseringen, tapetserat olika färgskalor mot varandre. 
Hallå?! vad är grejen, et är ditt jobb, du skall vara expert?... hur kan du göra så många diffar och missar?.. Gosh!
.
Jaja han är iaf 3:e gubben som kommer hit för att kika på detta för att senare gå till sin "chef" och berätta.
Hur svårt skall det var, jag menar att skicka 3 gubbar för att alla 3 skall kolla på vår ruttna tapet är väll lite väl överdrivet med att bolla problemet till nästa man + att det blir ju en kostnad för dem att skicka ut bilar hit.
Så nu hoppas jag fanimej att det är sista gubben som kommer hit. för jag tänker verkligen inte öppna för nästa!!
Iaf inte om han kommer före kl 8:00 som alla dem andra gjort
Det är min enda dag denna veckan då jag börjar kl 12, men självklart skall jag bli väckt vid 7:20.. Shoot me.. No, Shooooot them!!
.
Jag känner mig som en mens kärring när jag sitter här och klagar.
Jag är så bitter, har huvudvärk och är ledsen nu.
Det ända jag kan tänka på är lyckliga dagar från studenten!
Åhh...
Jag saknar studenten så himla mycket, det bland dem bästa dagarna i mitt liv.
Saknar Vännerna
saknar Stämmningen
saknar Alkoholen
saknar Flaket
saknar Musiken
saknar Det perfekta vädret.
Allt var så jävla pefekt!
.
Nästa år skall jag fanimej styra en egen liten student, sol, alkohol, dans, massa musik. någon som vill joina?
8 jag var lite gladare och lite längre än alla andra)
.
Nu skall jag gå å dö i sängen i 30 min till och drömma om sol vind och vatten, och massa fylla!
Sen skall jag fixa mig, äta frukost och åka hela vägen ut till Barkarby.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0