Where did all the good days go?..

Godmorgon alla busar!!
nu sitter jag på jobbet för sista gången!... på ett tag iaf! kl 16 slutar jag och då skall jag slänga mig på ett tåg mot mitt gamla göteborg för att umgår kramas och pussas med min familj & vänner! det skall bli riktigt kul att se alla igen!
Men det är något som inte känns helt 100.. kan inte sätta fingret på det. men har en stor och jobbig klump i magen som plågar mig, & som har bråkat med mig nu ett tag. Men får hoppas att den klumpen släpper när jag kommer fram till alla vännerna!



let's sell you'r souls to the devil so we all can be slaves of fashion

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att allt känns bättre då du kommer "hem" ett tag. Kom gärna förbi Bee en sväng om du har tid. Skulle vara kul att ses. kram

2010-08-28 @ 17:27:25
URL: http://gbganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0