Nk Casting


Hej hopp idag var det dags för Nk’s vår kollektions Catwalk castingen.
Som jag och Vilde och isa skulle på. Emma följde med som pepp och väl inne i Göteborg springer vi på Edwin som gladeligen vill prova lyckan och ser sin chans på genombrott som modell.
Vi fyllde i blanketterna and than we did the Catwalk.
Gick väll sådär.. Inte direkt så mycket att komma med men roligt iaf.
Här är mitt egengjorda Setcard av bilder jag skrapade ihop på min dator. Setcardet jag fick av min agentur var förfärliga.

KANE - Catwalk Criminal

Kommentarer
Postat av: ...

awesome som vanligt :) höhöh

2010-02-11 @ 01:27:26
Postat av: Anonym

Tja sexy! (:

2010-02-11 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0