Rehab

Efter en hård och hektisk vecka med skandaler av både det ena och det andra vaknar jag upp kl 9:30 av att Andreas ringer.
Det är ju näst intill pinsamt att han har bättre koll på mig än jag själv har, hur som helst hade jag försovit mig och han Påvisade ganska starkt att jag hade missat min buss och inte skulle hinna till mitt prov, självklart ville jag framstå som duktig och ljög ihop att det snart skulle gå en till buss så att jag skulle hinna i tid till mitt prov.
Vilket i jag i slutändan gjorde iaf! Jag blev godkänd och jag finner mig i det.
Men nu kommer det visentliga i samtalet, Denna fina själ hade planerat in en rehab helg för mig i sthlm, han gav mig en tid att infinna mig på Göteborgs central och en biljett till tåget som skulle ta mig till storstaden.
Jag kan säga att det var bland det bästa som kunde hända denna helg.Det var mycket fin timing på denna överraskning då Anna-Caroline spenderar sin sista helg i Sverige för att på torsdag breda ut vingarna och flyga ner och prova livet i Sidney
Jag har verkligen haft det fantastiskt. Underbara dagar och trevligt sällskap.
Här kommer lite bilder från i lördags.

Peace


Faijerson & Jenny

PPL

More PPL

Freddie & Krille

Ac, Freddie & Krille

Freddie & Samir

Samir, Ac, Andréas, Jenny & jag

Haha världens Goaste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte va med Krille, Freddie! Ta hand om dig :)

2010-01-17 @ 22:44:37
Postat av: dmartinsson

Du är så jävla snygg! :)

2010-01-17 @ 22:55:30
URL: http://themuffetman.blogg.se/
Postat av: Tror du vet vem om du funderar lite ;)

Det är sinnes hur sjukt snygg du är, haha massa småglin efter dig men det är inte konstigt må du tro! Vore fett om du kunde svara lite mer men det är upp till dig! Take care man!

2010-01-18 @ 08:04:30
Postat av: Anonym

härmar dennism lite där va haha wannabe

2010-01-18 @ 18:00:13
Postat av: Freddie

haha till mr or mrs "tror du vet om du funderar lite".



Jag har verkligen ingen aning om vem du kan vara?..

Fråga på så kan jag svara på bloggen

2010-01-19 @ 21:00:04
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0