Shit happends

Oj oj!! Jag glömde berätta att imorse när jag vaknade och i vanlig rutin går in på dasset för att bli av med ett å annat kilo, och få sina nödvändiga behov tillfredställda så upptäcker jag något jävligt…. Konstigt!
Ni vet när man sitter där på holken och väntar på att allt skall bli klart så blir det lätt att man tar sig en koll runt omkring sig, bara för att.
Å där mitt på golvet fastnade mina ögon för ngt stort och brunt som jag helt och hållet missat då jag klampade in på WC.
Gess what it was?!
Det var en bajskorv!!
Snälla människa som gjort detta, kunde du inte tagit 1-2 steg till för att droppa den lilla klicken i holken ist för att rebelliskt lägga den en ½meter bredvid och sen lämna den där?!
För inte tror jag det var en kattbajs inte, den var för stor.. Men vem i helvete i min familj skulle lägga en klick bredvid toan och sedan gå?..

Jag pratade med Sarah om detta idag.
Hennes teori var att ngt måste ha gått näck och lagt en fis och av misstag fjärtat ut en liten klick?!. Men det låter i mina öron jävligt orimligt! För vem fan känner inte om en klick kommer ut?!

Hmm.. Jag kände lite spontant att det blev jävligt mkt bajssnack nu! Jag skall nog gå å skita..! Peace


Kommentarer
Postat av: missmartini

hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa argarv xD tänk om de hade vart i skolan!

2010-01-19 @ 19:32:53
URL: http://thisismartini.blogspot.com
Postat av: ...

haahahahahahahhahahahahaahahhaahhaahhaahhaahhahaha



"du vet nog vem jag är om du funderar lite"- njaa vågar nog inte säga vem jag är men har skrivit till dig på fb o bdb ;) och jag va inte seriös när jag skrev på fb om att jag inte skulle tveka o dedär (:

2010-01-19 @ 23:49:49
Postat av: Danne

HAHAHAHAHA!!!!! typiskt din humor. ser dig tilloch med framför mig hur du ligger på golvet och skrattar

2010-01-21 @ 15:34:00
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0