Trisstess Tisdag

När jag kom fram till skolan, hade inte läraren dykt upp, och det visade sig snart att det skulle hon inte göra heller.
Vårt naturprov var inställt. Så klassen tog initiativet att planera studenten. Trotts huvudvärk och opeppness så blev jag på 2 sekunder alldeles varm lycklig och ivrig!
Det är knappt en termin kvar tills vi står där på flaket och skriker och dricker skumpa i överflöd!
Det kommer bli en så fet Release!

En bild på mig när jag gick ur högstadiet (grundskolan)
Lets take it to next levle

Men dagen var inte bara positiv, jag fick se bilder på den stackars mannens olika kroppsdelar som låg huller om buller på spåret..
Jag tycker det var aningen respektlöst och osmakligt att ta kort på “kroppen”.

Det timmar som kvarstår av denna dagen skall gå åt städning, Plugg Paradisehotel och möjligtvis lite träning och självklart lite plugg!
Btw ni som försökt få tag på mig idag och inte lyckats, Här kommer till mitt försvar att jag glömde mobilen i all hast när jag sprang till bussen imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0