Allt passar inte alla.



Ärliga, härliga, raka, avslappnade, sköna trevliga, snälla själar!
Det är dem jag vill omges med.

Ibland passar inte allt alla, jag vet inte vart jag passar in, med vilka jag passar in.
men jag vet med vilka jag mår bra!
På söndag åker jag hem till göteborg i ett par dagar för att träffa min älskade familj, jag skall försöka hinna med lite vänner och lite egentid att bara andas. Det är något jag verkligen behöver. jag vet inte vad det är med mig. men uppenbarligen är det något krastiskt med mig! jag behöver få landa få bort tankarna och bara försöka andas.
jag vet inte varför, men på något sätt utsätter jag mig själv destruktivt, Iaf i tankarna.
Å vad kan få tankarna på annat om inte ens familj, hemlagad mat och katterna!


På torsdag nästa vecka åka tillbaks till stockholm för att arbeta.

Kan man sakna något man aldrig sett eller upplevt? isåfall saknar jag det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0