Söndag 4/7

Jag står i butiken nu, Det är och har varit rätt lungt så jag surfade in på aftonbladet för att kolla vad som händer utanför min skobutik.

jag såg att lady gaga gått om Obama med sina 10 miljoner fans på facebook. Grattiss Gaga!

Sen såg jag en artikel som fänglade mig totalt!

Ang en kvinna från Iran som blivit anklagad av sin man för Otrohet. Kvinnan nekade, och fick 99 piskrapp. efter dessa 99 piskrapp "erkände" hon otroheten.
Nu skall hon stenas till döds.

Kvinnan är 42år och 2 barns mamma. hennes barn har skrivit brev till myndighetern om vädjan om hennes liv. hennes advokat har gjort att för att få den Oskyldiga kvinnans liv säkrat, ingenting hjälper nu vänder advokaten sig till omvärlden om hjälp, trots att detta medför hans egen säkerhet.

Det är 2010 och folk lever som barbariska grottmän i ett mansdominerande samhälle där ingen kvinnas röst blir hörd.
Helt Sjukt tycker jag!

Läs gärna artikeln på http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7412046.ab

Och se gärna filmen SORAYA M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0