Are you ready to jump, Get ready to jump. Don't ever look back oh baby!

Min present till Emma - BUNGYJUMP!



Personligen skulle jag börja grina,
vid blotta åsynen av denna lina.
Något slags räcke skulle vara min tröst,
hjärtat skulle dunka hårt i mitt bröst.
Tanken på att släppa taget,
skulle inte infinna sig överhuvudtaget.
Visserligen är det över på mindre än en minut,
eller som instruktören säger "kasta dig bara ut".
Nej, denna åktur är inte för mig,
själv njuter jag av åsynen att se dig.

Skaffa mod i mängder.
För här pratar vi om längder.
Lite upp och mycket ned.
En tur du upplever som helt sned.

Grattis min förevigt älskade vän Emma




Are you ready to jump, Get ready to jump. Don't ever look back oh baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0