Mohaha

Idag var jag på en Castin för ett nytt tv program som heter Total blackout.
Shit alltså! Deltagarna i detta programmet lär behöva nerver av stål för att kunne medverka.
Om jag fattat det rätt så skall programmet mer eller mindra gå ut på att pusha människor till sina totala skräckgränser.
Vi som castades fick genomgå ett litet test för att se hur vi reagerar vid obehagliga situationer.
Vi fick på oss en ögonbindel knyten runt ögonen, sen blev vi förda till ett rum med en box som vi skulle stoppa handen in i.
Fy satan säger jag bara, jag har ingen aning om vad som fanns i en boxen, men obahagligt vad det. det rörde sig och lät.....
Jag skrek, hoppade, svor och skakade då dem bad mig föra in handen igen. Det var en psykisk påfrestning att få tanken till handling och faktiskt stoppa in handen i den läskiga boxen.
Vi får se hur det blir för mig och Nilo (tjejen jag castades tillsammans med)

Kommentarer
Postat av: jamal

jag ska på casting nästa vecka så jag undrar bara vilka frågor de ställer och hur går castningen till ? tacksam för svar

2010-11-16 @ 23:54:02
Postat av: freddie

Det är mer format som så att du får berätta vem du är osv!

2010-11-17 @ 19:25:23
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0