Onsdag morgon

Det är inte en kotte i butiken...
Riktigt riktigt tomt är det!, och jag som redan var trött på väg hit, blir galet mycket tröttare när det står still, jag känner mig som en utmattad Zombie som bara vill lägga mig ner på en äng å somna bland blommor.
.
Inatt hade jag en riktigt skum Dröm!
Jag drömmde att jag var strandsatt på en öde ö tillsammans med min Butikschef Frida, och på något snett vänster blev vi bundisar med massa infödingar som i slutändan fick oss 2 att gifta sig med varandra, Men allt var så konstigt, frida hade en Skit ful klänning, och i uringningen vällde det ut mängder av krulligt hår..
Tjaa, på något sett slingrade jag mig ur bröllopet genom att säga att " bröllop för mig är något man delar med sin familj och vänner, jag kan inte gifta mig utan att mina föräldrar finns med"

Jaja.. den var knepig, står nu i butik och funderar på vad som kommer att hända fram över, om mitt liv kommer se lika dant ut som det gjort den senare perioden eller om jag faktiskt tagit ett steg i en annan riktning?.

Kommentarer
Postat av: christer johansson

aldrig fel att byta riktning,nya vägar ger nya möjligheter!puss mami

2010-11-03 @ 18:29:20
Postat av: sebastiae

jajaja, kaffedejt är det nya svarta! i'm on it, zip up on it. jobbar du något i stan den här veckan? puss

2010-11-03 @ 21:01:12
URL: http://basc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0