F------n för denna dagen

Denna bilden är tagen för 1år, 1månad & 1 dag sedan
.
Åhh vilken jävla dag rent ut sagt!!!
Dagen började med Kaos!
I min kalender står det att jag skulle börjat kl 14 idag, men tydligen var det 9:45 som gällde.
Butiken öppnades inte i tid & vi åkte på böter.
Inte nog med det, Ett rör läckte bak på lagret så det luktade färskt bebisbajs i halva butiken + hela lagret.
Min Butikschef råkade halka i "läckan" och slog till sin arm.
Mitt hår är rött.. haha
Min mobil har dött vet ej vart laddaren är.
Jag har försökt skriva ett inlägg 3 gånger nu men denna skit dtorn stänger ju bara ner internet helt oväntat....!!! Åh!!
.
(TILL AC)
(Andréas glömde sina nycklar på Lindorf, min mobil dog, vi åkte direkt till liljeholmen, därav mötte vi aldrig upp dig. Förlåt!!)

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

En oturs dag kallas det! händer väll hos oss alla!

2010-10-01 @ 21:12:01
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild!!nu tar jag me mej saxen o lite kemikalier upp till sthlm.puss,mammi

2010-10-02 @ 16:11:34
Postat av: Anna-Caroline

Hello love!

Ingen fara, förstod att något var knas.. typiskt Andreas att glömma nycklarna haha vi hörs, du e förlåten ;D

2010-10-02 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0