Horoskåp

Frida ( på mitt jobb )
Visade mig en horoskåps sida, Mycket intressant.
Läste några vänners & mitt eget horoskåp, tycker dem tämmer perfekt!
Allas horoskåp är läskigt likt verkligheten utom min mammas!!

Haha det står att hon anpassar sig till omgivningen och vill vara alla tilltags att det knappt känns som hon har en egen vilja... Haha bullshit!
Min mor om någon har en egen vilja och backar inte för något för att få sin röst hörd.


Tvillingarna (Andréas)


Tvillingarna står för föränderlighet och anpassning. Snabbtänkta och rörliga. Tankar och ord betyder mycket och de älskar livliga debatter. Svårt att koncentrera sig på en sak i taget, både vad det gäller yrkesprojekt och kärleksrelationer. Behov av omväxling och gillar inte regelbundna vanor. Ytlig inlärningsförmåga, kan ofta väldigt lite om väldigt mycket. Verkar ofta kylig och ytlig, rastlös och nervös, men tack vare behovet av kontakt med andra, är de ändå ofta populära som vänner. Barn brukar uppskatta tvillingens påhittighet. Älskar att flirta!



Väduren (Mitt)


Som zodiakens första tecken påminner Vädurens natur mycket om barnets. Alltför uppriktig för att vara finkänslig, tapper och orädd, (råkar ofta ut för olyckor av brand och skärkaraktär), hett temperament som dock är snabbt övergående, kvicktänkt men inte alltid logisk. Vädurens livliga, översvallande natur gör honom till en stimulerande kamrat. Ofta krävande och vill få sin vilja igenom. Stark könsdrift och sinne för romantik.

Det som är "FET" markerat stämmer så j*vla bra in!!

Kolla gärna ditt eget horoskåp HÄR


Kommentarer
Postat av: sebastian

haha vadå varför är inte könsdrift och romantik fetstilt? (; mohaha

2010-10-08 @ 20:25:02
URL: http://basc.se
Postat av: Anneli

Haha vet du att väduren är den som passar mig bäst baby? ;) haha sötnos!

2010-10-08 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0