Vad hände?


För exakt 1 år sedan, ungefär samma tid som detta inlägg skrivs nu, satt jag i mina sjukt sköna Ed-Hardy mjukisar hemma i Fjärås i mammas "Stingrock" Med en stor kopp latte för att hålla mig vaken, Jag låg efter med några inlämningar i historian som jag envist skulle hinna plugga ikapp allt på endast en kväll..

Så typiskt mig att skjuta på saker fram in i det sista, men under det året som gått känner jag att jag förbättrat mig otroligt på att ta tag i saker på en gång. Iaf på vissa plan!! inte alla!!.

Nu sitter jag här 1 år senare, Det är mycket som är annorlunda, Jag sitter endast i kallingar, med ett täcka runt om mig och funderar på vad som har hänt sedan jag bodde här..

I mina garderober hänger inte längre mina kläder, det är inte samma ansikten man stöter på när man öppnar ytterdörren. Många av mina vänner har flytt landet för att prova sina vingar ut i den stora världen.

jag känner att livet är för kort för att sitta å fundera, man måste våga chansa, Du vinner aldrig något så länge du inte har något att förlora.

skall snart ta mig till kungsbacka å gå på äventyr!


Kommentarer
Postat av: danne

Bra inlägg med dinna små visdomsord. Snygg fotölj bye the way...

2010-10-14 @ 00:08:51
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0