Vart är min soulmate?

( Jag imorse )
( Jag ikväll )
.
Bilderna har inte så mkt mer gemensamt mer än att jag är med på båda 2 & kör samma fingertecken, Jo lite mer gemensamt.
Jag sitter helt själv vid båda tillfällena då bilderna tagits.
.
Fuck man, i hate to be alone!
Jag hatar min nuvarande status, iaf den livssituation jag sitter i nu.
Jag vill så mkt men får utlopp för så lite. Det känns som att jag har skyldigheter, men är ensam.
Hur går det ihop?.. Tja skall inte bli för djup på detta.
.
Idag har jag varit "barnvakt" åt Messie (en cihuahua) det var mysigt, han kissade på Lacoste... Ups!
Det funkar nog det där med hundtricket. Är du singel och söker partner, Skaffe en hund ( en söt då såklart) så skall du se att du får mängder med ragg!!
Det var en hel del människor som stanna upp idag när jag gick på stan med Messie under armen halvt ut stickandes ur jacken.
.
Singel ppl, Go doggystyle ;)
.
Och som vi gör på vagabond, "upp med benet" & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ...

var är andreas?

2010-10-27 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0