back on track

Jag har inte uppdaterat något vidare bra det senaste, har mått snuskigt dåligt! 
Och har inte haft något annat i tankarna än sorgsna, patetiska, klagande tankar. så jag beslöt mig för att inte blogga alls... det hade kunnat sluta i ett stort tragiskt, Horibelt klagande.
Men jag mår bättre för varje dag. Nu skall jag växa lite varje dag! 
Jag har kommit underfund med att ingenting blir bra av att gräva ner sig för mycket i sina tankar. Ingenting blir bättre av att fly. Ingenting blir bättre av att blunda.
så ett råd till er alla!
Öppna ögonen, känn efter, ta saker för vad dem är. Är något jobbigt se till att reda ut det direkt och tveka aldrig på att göra din röst hörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0