Been a while

Trollet själv i engen hög person (2008)
Jag ser ut som en Blatte (2008 när jag precis klippt av håret)

Hittade lite gamla bilder på hemsidan "bilddagboken" hehe, hade så många bilder att jag inte orkade gå igenom dem, men slumpade ut ett par stycken.
Blöt katt?
Ett band jag & "PORR-EMMA" skapade. Pung-lock Tjäder-Rock! hette vi.
En bild på mitt öga (2007)
Mig på framsidan av VOGUE
Gjorde en reklambild för cigaretterna CORNER som nu mera heter PALL MALL
Vet inte riktigt vad jag gör här med tanke på att man bara kan se mitt huvud.
Den här minen hade jag en kall januari morgon, när jag satt hos vetrinären med mina 3 kattungar för att ge dem sprutor..
Borat själv i egen hög person, hehe nej men jag förlorade i poker så tvingades att bära en Manikini.
Om blickar kunde döda hade jag varit sönder stenad för länge sedan utav alla Egyptiska män som stirrade sig ilskna på mig 

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Sköna bilder! Och du ser inte ut som en blatte på denna bilden? jag tycker inte det allafall :P

2010-09-11 @ 22:00:15
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0