Dagen i bilder. (dåliga bilder)

Jag kan tyvärr inte lägga över mina bilder från mobilen till datorn... skit telefon eller nått i den stilen... dålig stil hur som helst!. Så jag tar kort på min mobil med webbcamen
.
Imorse åkte jag till söder för att stora i affärer med Jonas, jätte trevligt var det! det vill jag göra om snart!
jag köpte en liten fusk päls att ha till min skinnjacka.
Hittade även ett par klack is torlek 44 som jag var tvungen att prova, har aldrig gått i klack.
Man är ju rätt snabb på att döma tjejer som går i klack så tyckte det avr dags att se hur bra jag själv var.
Men efter idag så skall jag aldrig mer uttala mig om en tjej hur hon går, för det var fanimej det svåraste jag varit med om!!
Dem här var säkert 12-15cm ?!
Sen drack jag varm VIT choklad i gamlastan med Josefin <3
Sen busade jag på stan med Lisa som var efterlängtad <3
Jag var snygg....?!
Denna låten gör mig GLAAD!
Btw, 10månader

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMS:a dem till din Email! Ditt tekniska geni! Haha ;)

2010-09-28 @ 22:29:39
Postat av: Mariam :)

Du kan ju ta på högklackat till gaygalan iår! Får då se hur tuff du är! ;) haha!

2010-09-28 @ 22:41:09
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: ...

Grattis :)

2010-09-29 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0