Dagliga lunch updaten

Ja då har man blivit inbjuden till tv4:as show Dansfeber nu på lördag.
Jag får ta med mig 4 pers att följa med till studion och se Dansfeber live. Före showen är det mingel emd tilltugg och dricka. Wiee! skall bli så kul.

Tjejen som bjöd mig var hur trevlig som helst! så jag fiskade lite jobb och fick ett nummer att ringa till. så nu jävlar skall vi se fall jag kan få in en fot på tv4!

Annars ser jag välldigt mkt fram emot att spela in en Sketch imorgon bitti kl 09:30 i brunogallerian tillsammans med David Hellenius!

Sketchen kommer att sändas i hans tv show som börjar ju i september!.
Berättar mer när det närmar sig!.

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Roligt med sketchen, Skulle oxå hänga med gärna! ;)!

2010-09-09 @ 17:16:33
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0