Dröm

I natt drömde jag en riktigt konstig dröm..
Jag mina vänner & Familj bodde på en liten plattform mitt ute på havet, det fanns inget mer än en stor rutschkana & 1 Rizzo butik med endast damklack i ormskinn.
Självklart var jag inne och köpte 2 par om skinns klack?! 
En dag kom en skit stor vår som var 1 mil hög, och sköljde bort min mormor, men jag han rädda henne precis. men på kuppen gick min orm skinns klack sönder. så då skulle jag reklamera den, men det fick jag inte och på något sätt vart jag otrevlig och hela akten slutade med att dem skulle kasta mig naken ner till Hajarna. 
Men min pappa offrade sig istället, så han kastade sig ner naken till hajarna istället...
Här började räddnings jakten på min Far!
.
Jag vet inte riktigt hur drömmen slutade men jag minns att hajarna cirkulerade runt pappa men att han simmade så snabbt att han undvek dem.. 
.
Det var en riktigt konstig dröm! Men det hade ju varit galet fräckt att prova att bo mitt ute på havet med tillgång till endast en rutschkana och en Damklack Rizzo butik.
Ungefär så här såg det ut, fast vattnet var grönblått och solen sken hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0