Jag vill ha större bröst!

Sitter i soffan å kollar på tv3s " Hjälp jag vill ha större bröst"
En serie om kvinnor som gjort bröstoperationer, men blivit avtrubbad och vant sig vid deras opererade storlekar.
Så nu vill dem tänja ut tuttarna lite till och fylla ut dem ännu mer.
.
Personligen tycker jag inte att stora bröst är fina?, eller.. Stora bröst till en stor kvinna, Allt handlar om proportion.
I den här serien är den en tjej som strävar efter att det skall se så onaturligt ut som möjligt, hon vill att det skall skrika operation över henne när hon går på stan.
Vad har den tjejern för självbild.. och vad har hon för personlighet... Troligtvis ingen alls, eftersom hon måste kompletera upp sig till en enda stort vandrande bröst?!
.
 Jag föredrar ett mindre fast bröst än ett större fast bröst helt klart.
Och så klart det går ju inte att undkomma, Man föredrar ju fasta bröst före.. Hängiga? slappa? lösa eller vad nu motsatsen till fast blir?..
Dock vet väll varenda människa att naturliga bröst inte varar i stadiet Fast, längre än ungdomens dagar.
Och det är där Plastikkirurgi in, 
vad får kvinnor att operera brösten?? inte bara en gång utan flera gånger? I dokumentären Hjälp, jag vill ha större bröst får man träffa fyra kvinnor i tjugoårsåldern som valt kniven för att få de bröst de drömt om. Det blir en fascinerande att se hur besatta människor är av skönhetsideal, kroppskomplex och operationssalar
.
jag har själv många nära och kära runt omkring mig i min vardag som fixat brösten.
Har inga problem med det över huvudtaget, snarare tvärt om. Jag tycker att så länge det inte går till överdrift är det en väl investerad slant.
.
Det här är enligt mig det perfekt bröstet

Pökhus - Meloner
Vad är eran bild av Perfekta bröst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0