Liseberg

Tyvärr fick jag ingen bild på The baseballs, men dem var grymma iaf! dock blev jag för rastlös av att stå å trängas bland massa folk. så vi drog vidare. Så jag fick inte höra mina 2 favoritlåtar med dem.. Synd! men vafan.
Vi åkte jukebox, Lisa & jag fick vakten att stanna hela attraktionen för att vi tog kort och filmade under åkturen. det fick vi tydligen inte. man kan höra honom i videon skrika "lägg genast ner mobiltelefonen"
Självklar stängde jag av och stoppade ner den på en gång. Tror ni inte lisa plockar upp sin då och börjar filma?! haha.
Någon kvinna kallade lisa för jävla idiot jävel sen. haha.

Lisa

Emma har aldrig varit lyckligare. Som ett barn på julafton! <3

"yeaah, wanna go for a  ride?!"

Jag kan även konstatera att Lisebergs maten fördubblas mot vad mat kostar utanför parken.
En pytteliten cheesburgare ligger på 19kr.
Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0