Lunch

Åhh mumma i havet vad god lunch jag har med mig idag!
Det är gårdagens middag som Kära Andreas lagade!
Det blev hämmagjorda "köttbullar/ kött plättar/ Pannbiffar" Det var ett försök på köttbullar men dem ser ut som platta ägg. Men smakar desto bättre!
Till mina ljuvliga "plattaägg köttbitar" äter jag hemgjord potatismos. Wiee jag är en Glad lunchare!
.
Jag var tidigare idag och hämtade ut mitt id, Det är så mkt bättre än mitt förra... Ew!
.
Jag har även hunnit.
.
1 vara i solen
2 tagit en liten promenad
3 Beställt en Iphone4 med nytt abonnemang
4 exponerat om i butiken, fått upp en leverans osv.
.
Den här dagen känns bra, Nu väntar jag på att Natta med kniven skall komma på besök och Andréas!.

Puss från Luncharen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0