Onsdag

Igår låg jag hemma halva dagen och solade (fyfan vad fint vädret är på "bäst kusten") sen drog jag till stan för att träffa lisa & Emma.
Jag fixade nytt Id som förövrigt blev så mkt bättre än mitt förra!
Lisa började jobba och jag å Emma drog och Shoppade lite, köpte en Lila Baseball jacka! helt ok! men hittade så mkt snyggt jag ville ha... synd man är pank..
Jackan jag köpte!
Efter det drog vi till Mammas salong och Klippte Emma!
Jag fick friheten att göra vad jag ville med henne, så jag toppade hennes hår och klippte lugg och skärde ur det lite grann.
Det blev riktigt snyggt faktiskt!
Emmas hår är så långt att halva försvann ner i "spol hålet"
Nu kör vi!
bakifrån
Framifrån
Emma är ju ursprungligen lockig i håret. men jag fixade till det så det blev platt och fräsht! hon passar så bra i det plattade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0