Politik?

Jag vill egentligen inte ta upp politik här i min blogg, men när jag fick syn på detta klipp kunde jag inte låta bli.
Det här är inte okej, Socialdemokraterna mer eller mindre pressar, fiskar och baktalar andra partier för att på ett manipulativt sätt få röster.
Usch! säger jag bara till detta klippet.



 

Jag röstar på ett Rättvist Sverige!


Det skall löna sig att jobba!
För dem människor som sliter mest, tycker jag personligen skall få löning där efter!
inte skatta bort alla pengar så att visa människor med Loy inställning skall kunna ligga hemma i soffan och hämta ut pengar hos socialen!
Många människor lever i det bekväma med att inte lyfta ett finger men ändå leva med bra förutsättningar och ha en helt okej ekonomi, Det är inte okej!! eftersom vissa människor jobbar mkt mer än övertid för att dessa människor skall kunna göra det.
Dem människor som sliter betalar mer i skatt för att andra skall kunna hämta ut mer pengar. USCH!

RÖSTA PÅ MODERATERNA, ett rättvisare sverige!!


Kommentarer
Postat av: nina johansson

2010-09-14 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0