Road show!

Det var trevligt med RoadShowen idag! 
Lärorikt och riktigt trevligt att få se lite fler utav vagabonds säljare som man inte mött tidigare men som man dagligen har telefonkontakt med.
Roadshowen innehöll infrmation om skovård, Produkter, Eponering och Mode, trend och fashion.
Dem bjöd även på Vin, öl och stora räckmackor.
.
visste ni att vissa skor som folk tror är ormskinn kan vara Lax?
.
När RoadShowen var slut hamnade vi mitt i ett 50+ party mingel där alla gamlingar sprang omkring med rosa/blå Peruker och drack champange.
SJälvklart fick jag med mig en liten present från Roadshowen.
En takeaway vagabond termos till mitt morgonkaffe, några vagabond pennor och ett färgglatt skoblock som skickas till min butik.
Fick även med mig lite mat som blev över, 2 öl. 1 ramlösa & en räkmacka som jag trycker i mig nu.
Egentligen gillar jag inte mat från havet.. Det är första gången i mitt liv som jag äter räkmacka.. men det var helt okej! lite skumt att tugga på en räka.
Känns som en seg, mjuk jag vet inte vad. smakar ju inte så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0