Tisdag

Jag är nog lite tidigt ute med att gå i skinnjacka och stora halsdukar, har även mina Mc handskar med hål i.
Jag var helt ensam om att vara klädd så igår när jag åkte till jobbet.
Jag är inte sparsam för 5öre när det gäller varma kläder och halsdukar, det är ju bland det bästa som finns, att få vira in sig i värma och gosa till det hela!.
Idag har jag bytt ut min stora halsduk till en nätt enkel "tunnel halsduk" 
.
Nu skall jag slänga i mig lite frukost sen åka & jobba tillsammans med Elita!
.
Smell you later 

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Jag hade redan skinnjacka och halsduk för länge sen haha typ 3-4 veckor sen. Håller med dig det är skönt att gosa in där där det är varmt!

2010-09-14 @ 15:13:48
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: ...

var har du köpt halsduken? =)

2010-09-14 @ 17:01:26
Postat av: freddie

för 2 år sedan på Zara!

2010-09-15 @ 10:16:04
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0