Det trodde du inte va?


Min blogg har legat nere under dagen & jag har inte kunnat blogga då Någon blev Ledsen i ögat pga av mina fakta baserade inlägg tidigare, så bloggen stängdes ner.
Men här är jag igen, back on track, Men denna gång håller vi DET utanför bloggen.
Men det är långt ifrån slut.
Tillbaks med ny anda och grymt mycket roligt att berätta om.
Nu skall jag lägga mig och kolla på världens kanske skönaste familj, Såpan om "Familjen Kardashian"
Det bästa som hänt amrikansk såpa produktion ever!
Berättar om dagens bravader imorgon

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej. Hoppas allt är bra med dig:) jag halkade in här på din blogg av en slump, men fastnade direkt. Du skriver väldigt fint och du får en liksom att stanna upp och tänka till. Hoppas inte jag upprör dig på något sätt nu, men du är nog en av de vackraste människor jag sett. Inte snygg,het eller sexig, utan vacker:) ville bara säga det. Kram

2011-01-11 @ 02:00:14
Postat av: Fredrik

Jag måste bara kommentera, nu har du tagit bort allt om it och de som läser nu vet inte att det någonsin har funnits, censur när den är som bäst..

Även om det som it var personlig så är det tabu att prata illa om hbtq-personer, det är bara att kolla i tidningen QX, alla som är med och blir intervjuade svarar jämt "jag har inget emot bögar, jag älskar dem!" Så ser dock inte verkligheten ut, jag har nått emot bögar (är bög själv) men i tidningen framstår gayvärlden som perfekt och alla är lyckliga och ingen får säga någonting annat. Det är så. Det var någon standup komiker som hade haft ett gig och efter det var det någon person i rullstol som hade kommit fram och frågat varför den hade skämtat om alla/religioner andra utom personer med funktionshinder, någon gång måste man kunna se verkligheten.. och kunna skratta åt den.

det är mina 2¢.

2011-01-11 @ 02:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0