Duktigt Freddie

Jag har på 30 minuter fått ihop allt detta
1= klämmt porer, tvättat ansiktet och lagt "Dermalogica" hud mask
2= stekt hambrugare till Lunchlåda för i morgon.
3= Gjort armhävningar
4=fixat mina ögonbryn... Som blev helt åt helvete!
Jag har ett stort jack/Ärr i mitt vänstra ögonbryn som gr att det inte växer hår på den sidan, så för att få mina ögonbryn jämna måste jag noppa dem.
och som alltid när jag börjar noppa får jag för mig att ändra form, idag ryckte jag så mycket att jag knappt har några ögonbryn kvar?!?!?!?!?!? UUPS!
.
Jaja det växer snart ut igen.. Eller?..
.
nu skall jag fixa med lite annat innan jag kan hoppa ner och få några få timmars sömn innan en Fullspäckad morgondag!
Min tunna små streck till ögonbryn :O...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go´morron min älskade son,idag ska jag ut på nya uppdrag,du vet vad,var,hur!o gud va spännande d ska bli,så roligt,kommer mer info STRAX!!!pusss,mammi

2011-01-13 @ 08:59:21
Postat av: Freddie

Jag älskar dig!!! Du är så rolig mamma Hahaha KÖÖÖR HÅRT!!

2011-01-13 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0