!"#¤%&/()=

Gud min helg alltså..
En barndoms vän från Onsala var uppe å hälsade på, vi gick bananaz och söp skallarna av oss!
Hamnade på Amba, där vi smugglade med oss en vodka in och spetsade våra drinkar.
inne på Amba tappade vi bort Sephanie, och Jossan så jag och Andréas drog till Wite room och mötte upp Anna Hibbs.
Vi drog med oss någogn svarthårit brud på efterfest hos Anna.
där vi fortsatte drinka!
Sen börjar helvetet!
Jag fick hjärtklappning, låste in mig på toan och spydde, men jag träffade inte Toaletetten, Dem andra låste upp Toan utifrån med hjälp av en kniv och hittade mig halvnaken på alla 4 med en fontän av spy ur min mun....!
Sjukt äckligt intryck jag måste lämnat efter mig.
Kul när man kommer hem till någon man aldrig träffat innan å börjar spy?... Usch!
Hela helgen har varit en äcklig bakfylla.
Nu skall jag jobba så får fortsätta skriva när jag kommer hem!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0