Godmorgon!

Idag är Dagen då jag tänker sätta mig på ett Flyg med min kära vän Nilo för att åka till Danmark-Köpenhamn och spela in ett kommande tv-program..
Jag har under 2 dagars tid haft ett köttsår på hakan..?! vet inte vad det är men min hud trillade av häromdagen när jg stod i butik, och nu ser det ut såhär?!..
.. Snyggt till en inspelning, Ellerhur ;)


Och för
Och för övrigt så hade jag 3 sinnessjukt skumma drömmar, med 0 sammanhängning.
KÖTTBULLEKOATCHEN

Jag satt i ett rum fullt med köttbullar... men inga vanliga köttbullar utan Hollywoodskådis köttbullar!!
Jag satt och resumerade deras år som skådespelare & skådespelerskor.
Varje köttbulle var en verklig individ, Alltså en riktigt skådis.
Jag minns att jag gav Köttbullen Jake Gyllehaal mest beröm.. Förmodligen för att jag såg "Brokeback Mountain" igår med josefine!!!
PUDELROCKS-SKRYTAREN

I den här drömmen hade jag sådana feta cravings att pusha mig själv till att göra Farliga, Löjliga eller bara dumma saker för att få uppmärksamhet och bekräftelse av människor.
VI var ett gäng på ett tivoli.
då jag plötsligt fick för mig att hoppa på den största farligaste attraktionen, allting gick så snabbt, jag sprang upp och hängde mig i ett handtag istället för att sätta mig och spänna fast mig?! Sjukt onödigt.
hur som, Maskinen började snurra och det gick fortare och fortare, tills jag tappade båda händerna fast lyckades hänga kvar i ena knävecket?!..
..
Efter åkturen skrek hela min familj, min syster visade hur hon hade spelat n händelsen med sin mobil,
Och då fick jag se att jag hade Rump långt hår?!?! blont, Och pudel krullat. Med lackkläder?!?!?!?!?!
3:e och sista drömmen jag minns var värst.......!
FÖRFÖLJD & SKUGGAD

Jag och Andreas levde som vanligt tills en dag då det började låta en massa mystiska ljud i vardagsrummet och köket...
Dagarna gick och det fortsatte låta tills en morgon Andreas skulle duscha.. jag kunde inte somna om så gick upp för att hämta lite paj, men när jag skulle stoppa in skeden med pajen på åkte skeden åt ett annat håll, precis som att någon drog tag i min arm och tvingade skeden till sin mun.
Jag fattade inte riktigt och fortsatte äta, tills min paj tallrik drogs åt sidan...?!
jag började ana vad det var!, En Ande..! Jag kurade ihop mig i ett hörn, och när jag skulle ropa på Andreas kom inget ljud ur min mun, däremot kände jag hur någon drog tag i mina ben och släpade iväg mig...
.. J( sen minns jag inte så mkt tills)
tills en vän kom hem hit som jag berättade för, hon trodde mig självklart inte. jag blev sårad och rädd så jag ställde fram en tallrik med paj för att bevisa för henne. men inget hände.
Vi stod och diskuterade ett tag, tills jag bestämde mig för att äta pajen själv. Då började tallriken röra sig.. så kraftigt att den åkte in i väggen mittemot. Jag sprang ut ur köket. men min vän kom inte efter. jag ropade på henne men fick inget svar.
Sen hörde jag hur alla vattenkranar i huset sattes på, vår hår fön, Tv och rakapparat... Jag skrek på min vän men fick fortfarande inget svar. Sen blev allting tyst och all ström stängdes av det blev kolsvart och jag blev livrädd sen vaknade jag.
.
Kan den sista drömmen vara någon form utav ångest till att jag skall vara med i Total blackout?...
usch nu måste jag duscha och packa. Vi hörs Puss!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahaha jag dööör!! Den första drömmen var ju den bästa! Älska Jake, köttbulle eller ej :)!



Och den sista drömmen e ju helt sjuk, inatt drömde jag att jag skulle stänga butiken här, men det kom bara mer och mer kunder som vägrade gå när jag bad dom. Det kändes sjukt obehagligt att dom inte lyssnade på mig och jag sprang omkring och skrek att dom skulle försvinna! Tillslut försvann de flesta men det var nån kvar. Och när jag skulle stänga dörren så blev hela butiken kolsvart! Och jag såg inte vart personen som var kvar tog vägen... sen minns jag inge mer! Sjukt va!

2011-01-19 @ 12:29:16
Postat av: elita

haaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaa jossans mardröm var bäst. hahahahahaha!

2011-01-19 @ 19:59:23
URL: http://finest.se/elita
Postat av: Andreas

du är redan saknad min älskade <3

2011-01-19 @ 21:01:34
URL: http://finest.se/laroche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0