Goomörra!!

Igår släptes Britney Spears nya singel, Trots att den inte ens legat ute i 24h så har den redan slagit rekord.
Rätt fett ändå!
Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om låten?, det känns som om det skulle kunna vara 2 hyffsat bra låtar som är ihop mixade till en?.. Det där tunga tecno beatet skulle vara grymt fett till annat sound, och hennes röst blir enbart stressande till det snabba tunga beatet.
Men låten får 3 stjärnor  * * *


Från en Stjärna till en annan.
(mig) såklart!
Jag slog upp mina svullna trötta osexiga ögon för ca 10 minuter sedan & insåg ganska snabbt att lägenheten omvandlatsa från nyproducerad lägenhet, nyproducerad, skabbig missär!
Det ligger kläder över allt, gamla mattallrikar och gammal disk, smulor och skit..?! USCH!!
Som tur är jag ledig idag och tänker utnyttja min lediga tid till att trolla tillbaks soptippen till fin lägenhet.
Sen skall jag åka till stan och busa!
.
IGÅR
Kunde jag inte blogga som ni märkte då min sida låg ned stängd på grund av min öppna käft som delade ut skabbig fakta om en utpekad person.
Men det gjorde inte så mycket då jag hade andra roliga planer.
Jag och Natta Mé Kniven Tog en tripp ut till Barkarby där i smögomkring på Barkarby Outlet & sen spenderade ca 5-6 Timmar på Ikea!
Hur grymt som helst.
Jag älskar Ikea, som en kollega sa till mig "Man känner sig så lyxig när man går på ikea, man har makten själv att kunna hoppa från rum till rum och känna sig hemmastad" Det ligger något i det hon säger. I varje rum man går in fylls man av inspiration! Loves it!.
.
Men det absolut bästa med Ikea är att deras mat är så sjukt billig, En lunch ligger på 40:- Fattar ni 40:-!?!?!
och inte nog med det, Nu har dem sänkt Köttbulle tallriken till endast 16:- !!!!!!!
Hahaha jag skrattar av lycka när jag ser detta priset. Totalt AMAZING

Jag funderar stark på att ta med ett par lunchlådor och åka dit å köpa på mig en 10 luncher som jag kan frysa in och ha med till jobbet !!
Hur go är inte den idén liksom. Let's Go Tattish

* köttbulle tallrik
* Bröd
* Dricka
* Kaffe
* Prinsessbakelse
* Jordgubbs cheescake
* Chokladmousse
Allt detta gick endas på 70:- ! haha inte ens en enkel lunch i stockholm går att få under 70:-
Dagens snål tips! åt till ikea & käka!




Kommentarer
Postat av: Joppe

Riktigt värt !!

2011-01-11 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0