HUR DUM ÄR INTE JAG DÅ? MEN JAG LÄR BLI BIFF!

Idag har verkligen varit en stress morgon,  klockar på "stäng av alarm" ist för snooze", Vaknade precis i tid till bussen, det var ingen skönhetsmorgon med dusch frukost och välja kläder.
Här flög vi i det som låg på golvet och rusa till bussen. kände mig som en Asiat med ögoninflamation på vägen till jobbet.
Tillråga på allt var ena bussen inställd så det blev mycket mycket stress imorse.
.
Väl i butiken har jag burit kartonger till oändlighet, vi skall skicka iväg en leverans till en annan vagabond butik. Jag lär få muskler nu! "asså Shieeeeet"

Alla Dessa..

Alla dessa..

Ner för denna smala lilla trappa!
.

Men gud så skönt det skall bli att få bli av med alla dess kartonger som stått och tagit plats på vårt lager.
det var en riktigt WORKOUT morgon! & jag är nöjd, nu kör vi lite kaffe på detta.


Min mor MMSa precis en bild där man ser lite av utsidan på vårt hus hemma i Gbg,  Åh vad jag skulle vilja vara där nu och ta en prommenad ute i naturen! ser så friskt och härligt ut.



PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0