Kaffe

Jag sitter ner gosad i soffan och orkar inte göra ett piss!
Är så sugen på kaffe men pallar inte ställa mig upp för att brygga skiten. Plus att ställer jag mig upp kommer jag att frysa!
Jag fryser mer eller mindre 70% utav en hel dag. även om jag är inne påklädd osv.
Jag saknar underhudsfett, Eller nej det gör jag inte. Men jag behöver mer? eller kanske muskler håller värmen bättre än fett?.
Muskler är ju så mycket snyggare än fett!
I dagarna skall jag skaffa Sats kort! 2011 jag skall bli fin förhoppningsvis!
Jag pendlar mellan 68,8 - 70,9kg hela tiden. Mitt mål är att iaf kommit upp i 80kg innan året är slut.
.
Ne nu börjar jag om 1 timme och 15 min. Klart jag måste fixa lite kaffe innan jag går till jobbet!
Så här ser jag ut när jag inte får kaffe....
Ingen bra idé att gå tilljobbet såndär...
Smell you Later! :D

Kommentarer
Postat av: Wiee

Life in plastic is fantastic =)

2011-01-12 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0