NINA-STÖRTSKÖN-JOHANSSON

Jag älskar min mamma!
Hon är så otippad och skumm på ett så roligt sätt.

Fick precis ett mms av henne
 
"känner du igen mig?"

Hahaha!? woot^^ ett jävla dockhuvud nedstoppad innanför tunikan!
Från min mor till en annan kvinna..
Jag slutar om 30 min, då skall jag åka hem & kasta mig i duschen. Sedan dra jag & Andréas till Östermalm för att ÄNTLIGEN få träffa Jessi & se hennes nya Lya! skall bli riktigt kul, Tänkte ta några glas på det också!

<--- Jessi = Blondie!

This is gonna be FAB!
Kiss Kiss



Kommentarer
Postat av: Syster

Hallå vaddå mamma!? Det var jag som kom på ideen och skickade smset så då är det ju jag som är rolig och otippad som du älskar så mycket!! :)

2011-01-13 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0