Söndag 9/1

Står nu ute och huttrar, vafan hände?..
Jag hade öppnat upp butiken, börjat spela lite skön "Daniel Adam ray" & precis satt på kaffe som det börjar tok tjuta..?!
- Vafan tänkte jag, så dålig kan jag väll inte vara på att brygga kaffe att maskinen börjar skrika?!.
jag kilade ner i butiken där det tjöt högre, fattade fortfarande inte riktigt vad det var tills en mans röst ekade högt och klart i  gallerians hötalarsystem, " Brand har utbrytit! ta dig genast ut ur byggnaden, Andvänd EJ hissar eller lagergångar".
Say woot?!?!, min enda utgång från butiken är ju bak på lagret!!

Blev lite lätt stressad när jag såg hur de andra butikerna började stänga ner å små springa ut ur Gallerian, Det ända jag tänkte var, "Du får inte brinna inne min älskade Iphone4".

Hur som helst jag fick med mig allt viktigt ut från gallerian, Bra att man har kvar sin rymliga Canada Goose Expedition Finns onödigt många fickor på den jackan! så många att jag ibland missar bussen för jag inte hittar & inte minns vilken ficka jag lagt Sl-kortet i.

Btw, ÄLSKAR Andreas kommentar på mitt tidigare "panik inlägg"



Vad skall jag göra nu?.. ta en promenad i Kista kanske?..
.. Njaee Tro det eller ej, men jag har faktiskt redan varit ute på långpromenad denna morgon!
tog en Promenad genom Hammarbysjöstad och runt söder. Riktigt härlig runda med fin utsikt. kan knappt vänta tills sommarpromenaderna. Stockholm är så grymt vacker på sommaren!
Och det bästa med stockholm och dess prommenad slingor till skillnad från kungsbacka där jag tidigare bott är att man slipper stanna å behöva spy. Jag menar det finns ingen  Damn ugly som förpestar ens utsikt här :)



Jag ser ut som en blandning av en Turk & snövit, Good job, Jag är varken från Turkiet eller en tecknat brutta från 1990-talet


Jag är en riktig väder människa, mitt utseende styrs av vädret!.. Eller vems utseende gör inte?.. Typ Angelina och Mikel som är bruna å fina hela tiden.
Min hy är lika blek som snön!, Men i takt med att den töar bort och våren smyger sig på får jag sakta men säkert tillbaks min färg.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker mest att du lite liknar Darin på mittenbilden ;)

2011-01-09 @ 12:16:14
Postat av: Monkan siss

Nemen!!? Vaddå darin? Fy va taskigt! Haha

Jag och mikel har faktiskt inte solat på ett tag nu

Så jag tror du kan slå honom

2011-01-09 @ 13:59:49
Postat av: Anonym

Gosigt

2011-01-09 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0